مدتی است که زمزمه هایی مبنی بر درخواست غرامت انگلستان برای سفارت خود شنیده میشود که البته از انگلستان که خوی استعماری و روحیه تکبر و غرور یکی از مولفه های ذاتی اوست اساسا بعید نبوده و نیست ، آنچه نگران کننده است پالسهای عجیبی است که از وزارت امور خارجه به گوش میرسد.

 

 آنچه از سخنان معاون وزیر امور خارجه بر می آید میل و رغبت به پیگیری فرمایش !!! انگلستان است ، تاریخ کشور ایران لااقل از جنگ جهانی اول و ماجرای معروف هلوکاست ایرانی تا به امروز سرشار است از ظلمها و خیانتهایی که توسط این استعمار پیر برپیکر زخمی این کشور وارد شده است و صد البته نباید نقش شاهان نالایق را نیز ندیده گرفت .



ظلم هایی که بر خلاف همه ی قواعد دیپلماتیک حتی اسناد آن منتشر نشده است . سفارتخانه انگلستان  بعد از 35 سال دست به اقداماتی زد که خاطرات لانه جاسوسی آمریکا را زنده کرد، تردد اصحاب فتنه ، ساماندهی و برنامه ریزی اقدامات ضد انقلاب توسط وابستگان به سفارت انگلستان ، ورود عناصر ضد انقلاب از انگلستان به خاک ایران در ایام فتنه ، برگزاری جلسات خاص در باغ سفارت و ... همه و همه اتفاقاتی بود که از رصد نیروهای وفادار انقلاب دور نمانده ودر فضای غبار آلود فتنه بخشی از نیروهای انقلاب را بر آن داشت تا در دفاع و محافظت از کیان انقلاب به سفارت و بلکه جاسوسخانه ی انگلستان حمله کرده و به همه ی دستگاه پرطمطراق انگلستان بفهماندند که ایران اسلامی جولانگاه هیچ نیروی بیگانه ای نبوده و نخواهد بود ، هر چند این احساس پاک و مقدس نیروهای انقلابی بایست با اجازه ی متولیان انقلاب به عمل میرسید لیکن مقام معظم رهبری نیز اصل این احساس و دقت را قابل تقدیردانستند.



علی ایحال این موضوع برای دستگاه اجرایی دولت و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مثابه امتحانی است که یقینا در تاریخ خدمت و خیانت این کشور ثبت خواهد شد. گفتنی است که اظهارات برخی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در تبیین خیانتها و ظلمهای این کشور ستودنی و قابل تقدیر می باشد.



انگلستانی که در همین دوران به سفارت ایران صدمه زده به شکلی که منجر به فوت یکی از اعضا آن نیز میشود نه تنها نباید غرامتی دریافت کند بلکه بایست ضمن ارائه رسمی مدارک خیانتها و ظلمهای خود به کشور پر افتخار ایران در طول تاریخ از جنگ جهانی اول و دوم تا کودتای 28 مرداد و از اقدامات فرهنگی علیه انقلاب اسلامی تا کمکهای بی دریغش به صدام متجاوز و همچنین فعالیتهای  فتنه گرانه ی خود در فتنه های 78 و 88 ، عذرخواهی رسمی و دیپلماتیک خود را نیز در رسانه های جهان اعلام نماید، هر چند از دولتی که برخی از اعضای آن به تحصیل در دانشگاههای انگلستان افتخار میکنند و اساس استعمار ستیزی را توهم توطئه میدانند رفتاری مغایر با شعار نه شرقی و نه غربی انقلاب بعید نیست ، لیکن همانگونه که گفته شد ، این تصمیمات از نظر مردم انقلابی دور نمانده و یقینا در میزان اعتماد آنان به مجموعه دولت اثرگذار خواهد بود.

 



m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب ها :